بهترین تابلوسازی در بابل|09120625949

بهترین تابلوسازی در بابل|09120625949


بابُل (به مازندرانی : بابِل) مشهور به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل می‌باشد . این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود . بابل در دوران زندیه ، مرکز ولایت مازندران بود . این شهر مرکزی مازندران ، مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران و مرکز مخابرات استان مازندران می‌باشد . مردم بابل از قومیت طبری هستند که ریشه در قوم تپوری دارند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند .

در بابل تابلوسازی های زیادی وجود دارد که یکی از برترین و بهترین آن تابلوسازی سینار است که با بیش از ده سال سابقه کار و با نصاب و طراحان کاربلد و حرفه ای است که انواع و اقسام نمونه های تابلوهای سردرب مغازه ، فروشگاهی ، چنلیوم و … برای ساخت هر طرحی را دارد  که شما می توانید برای ساخت تابلوی خود به فروشگاه تابلوسازی سینار واقع در بابل با قیمتی مناسب و کاری با کیفیت ، کارتان را در اختیار آنها بگذارید . 

 

 

 مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار